FANDOM

1

Seyda Coskun - dziewczyna Murata Simseka.

Opis Edytuj

Seyda była kobietą sprytną. Była łasa na pieniądze.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data ani miejsce urodzenia Seydy Coskun. Jako, że musiała dbać sama o własną skórę była naciągaczką. W pewnym momencie swojego życia wraz z Erkutem Sahinem i swoim chłopakiem Nadirem chciała wyłudzić pieniądze od Murata Simseka.

Elif sezon 1 Edytuj

W końcu Seydzie udało ,,wejść w związek z Muratem". W rzeczywistości nadal była z Nadirem, a od Murata tylko wyłudzała pieniądze mówiąc, że potrzebuje na salon fryzjerski. Później powiedziała Muratowi, że było to oszustwo. Mieszkała w bloku. Czasami musiała tolerować Elif w swoim domu ze wzglęu na prośbę Murata.

Z czasem Seyda zakochała się w Muradzie. Gdy Nadir odkrył wizyty Murata uderzył ją i powiedział że się wyprowadzają. Uratował ją tu Erkut. Z czasem Erkut porwał Elif dla okupu. Seyda mimo, iż była łasa na pieniądze nie była zadowolona z tego pomysłu, ale chwilowo zajęła się Elif.

A0e4e4549b346ed15f0d1dc6aa55.1000

Seyda jako Sinem

Niebawem Seyda wraz z Muratem postanowiła zamieszkać w Izmirze. Niestety w tym czasie szantażował ją Erkut i zmusił do pracy w rezydencji Emiroglu jako opiekunka Elif i Tugce. Do pracy przyjęła ją Arzu(która nie chciała, by to Selim zatrudnił opiekunkę). By Elif ją nie poznała Seyda w rezydencji nosiła perukę i podała fałszywe imię - Sinem. Niebawem Elif pojechała do matki, więc Seyda musiała zajmować się tylko Tugce.

Niebawem w ręce Seydy wpadła płyta ze spowiedzią Arzu. Szantażowała ją wówczas chcąc 50 tys. lir. Na jej nieszczęście płytę ukradł Sadik dla Meliha. Arzu nie wiedziała kto ją szantażuje, Seyda więc nadal pracowała w rezydencji.

W końcu Seydzie udało się skontaktować z Muratem. Erkut jednak to dwukrotnie wyczaił i nie pozwolił Seydzie odejść z pracy w rezydencji. Gdy Murat odkrył, że Seyda jest rezydencji omal z nią nie zerwał. Wściekły celował bronią w Erkuta, Seyda go jednak uratowała. Murat chciał zdobyć pieniądze,by pomóc Seydzie, która jeszcze została w rezydencji.

W końcu w ręce Murata wpadła płyta ze spowiedzią Arzu. Ten pokazał ją Seydzie, a ta ją zabrała, by szantażować ArzuW tym momencie powrócił Nadir. Jego pieniądze i naszyjnik, który ten dał Seydzie przekupiły ją, by powróciła do Nadira i zerwała z Muratem. W końcu Seyda szantażowała Arzu i chciała tym razem 100 tys.lir. Murat dowiedział się o wszystkim. Na leśnej drodze zobaczył Seydę i Nadira razem. Wściekły groził jej nożem, a Nadir stchórzył i uciekł z naszyjnikiem Arzu. Seyda została sama. Straciła też płytę ze spowiedzią Arzu, którą zabrał Melih.

Dalsze losy Edytuj

Dalsze losy Seydy pozostają nieznane.