FANDOM

Gf-GiVk-MkTe-7PhT elif-191-664x0-nocrop

Arzu Emiroglu - podła pani, żona Kenana Emiroglu.

Opis Edytuj

Arzu przedstawiona jest jako elegancka kobieta o nienagannych manierach, jednak wkrótce potem na jaw wychodzi jej prawdziwa natura. Jest wyniosłą, bezwzględną i żądną władzy osobą, której kompas moralny jest wyjątkowo zniekształcony. Próżna i kapryśna, ale również inteligentna i przebiegła, Arzu nie cofnie się przed niczym, by osiągnąć swój cel. Za pomocą intryg i podstępów niszczy każdą przeszkodę stojącą jej na drodze, i aby wyeliminować wroga byłaby w stanie popełnić najgorsze zbrodnie, czego wielokrotnie dała już dowód.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Arzu urodziła się w nieznanym terminie jako córka Necdeta i Leyli Karapinar. W młodości mieszkała w domu wraz z rodzicami. W pewnym momencie jej życia zmarła jej matka, Leyla.

W pewnym momencie swojego życia Arzu się upiła, co wykorzystał zakochany w niej stajenny Necdeta, Serdar. W wyniku pijaństwa Arzu uprawiała seks z Serdarem, w wyniku czego została poczęta jej córka, Tugce.

Niebawem Arzu wyprowadziła się z rezydencji ojca i zakończyła kontakty z ojcem. Dzięki pomocy Aliye Emiroglu, Arzu poślubiła jej syna, Kenana. Wtedy też zleciła Zii zabicie Melek, byłej żony Kenana. On jednak polecenia nie wykonał.

Przez kolejne 6 lat Arzu żyła w spokoju z Kenanem. Urodziła Tugce i wmówiła Kenanowi, że to on jest jej ojcem. Arzu kochała Kenana, Kenan jej jednak nie kochał.

Elif - sezon 1 Edytuj

Elif serial 15

Próba zabicia Elif

W pewnym momencie w rezydencji Emiroglu pojawiła się Elif - córka Melek i Kenana. Arzu od początku jej nie chciała, a gdy poznała prawdę znienawidziła jej. Arzu kazała wyrzucić leki Ipek oraz próbowała zabić Elif zrzucając ją z urwiska podczas pikniku dożynkowego rodziny Emiroglu. Nie udało jej się to, albowiem Elif odnalazł jej kolejny wróg, Melih. Arzu walczyła z Melihem. W pewnym momencie była zmuszona przekazać mu część udziałów w firmie.

Arzu starała się, by Kenan nie dowiedział się, że Elif to jego córka. Gdy w ręce Arzu wpadły zdjęcia Melek i Kenana, kobieta zleciła podrzucenie do domu Melek narkotyków. W wyniku tego Melek została aresztowana i osadzona w więzieniu. Później Arzu próbowała pozbyć się Elif. W tym celu wynajęła kobietę, Vahide, która miała podać się za jej ciocię. Próba ta się nie powiodła.

Elif odcinek 133 6

Kręcenie płyty ze spowiedzią Arzu

Arzu była wściekła, gdy dowiedziała się, że Melek wyszła z więzienia. Próbowała też dwukotnie zabić Selima, albowiem ten poznał prawdę o Elif. Najpierw zadanie zleciła Erkutowi, by podciął hamulce w samochodzie. Selim przeżył. Za drugim razem wynajęła płatngo zabójcę. Rozmowę usłyszała Gonca i poprosiła o pomoc Veysela. Wówzas z inicjatywy Veysela Arzu została porwana i zmuszona do powiedzenia, gdzie mają zabić Selima. Udało się go uratować. Później Arzu została zmuszona opowiedzieć o swoich grzechach do kamery, z czego powstał film z jej spowiedzią nagrany na płycie CD.

Niebawem Arzu była szantażowana przez Seydę płytą. Gdy płyta wpadła w ręce Meliha ten postraszył ją nad urwiskiem. Arzu była nieprzytomna, a gdy wybudziła się miała amnezję. Wtedy była serdeczna, życzliwa i dobra dla innych. Z czasem jednak odzyskała pamięć. Udawała, że dalej nic nie pamięta. Próbowała zabić Meliha i odzyskać od niego płytę. Ani jedno ani drugie się nie powiodło. Arzu zleciła Veyselowi odzyskanie dla niej płyty. Ten ją odzyskał, ale nie oddał Arzu. W końcu płytę zdobyła Seyda i szantażowała Arzu. Chciała 100 tys. lir. By je zdobyć podła pani ukradła teściowej broszkę i ją sprzedała. Jednak nie udało jej się odzyskać płyty, która znów trafiła w ręce Meliha.

Niebawem miał miejsce ślub Zeynep i Selima. W czasie jego Melih puścił na dużym ekranie płytę ze spowiedzią Arzu. By się ratować Arzu próbowała strzelić do Selima, trafiła jednak Zeynep.

Elif - sezon 2 Edytuj

Po ślubie rodzina Emiroglu dowiedziała się o śmierci Kenana(tak tylko im się wydawało, że Kenan nie żyje, a on żył). Arzu płakała, ale szybko sięgnęła po władzę i była podła dla innych domowników. Gdy żywy Kenan wrócił do domu bała się.

17bf176db51041eaa20a0f892ba4.1000

Arzu w więzieniu

Niebawem Aliye dowiedziała się, kto strzelł do Zeynep i doniosła na Arzu. Jako podejrzana Arzu trafiła do więzienia. Tam była dręczona przez współwięźniarki. Dopiero w więzieniu dowiedziała się kto na nią doniósł. Wznowiła kontakt z ojcem, który wyciągnął ją z więzienia, podrzucając niewinnego człowieka.

W czasie pobytu Arzu w więzieniu miała miejsce sprawa rozwodowa Kenana i Arzu. W jej czasie kobieta kłamała, w wyniku czego sędzia odroczył sprawę. Po wyjściu z więzienia domownicy nie chcieli Arzu w domu(gdy Arzu wróciła miała miejsce awantura, Kenan próbował ją wyrzucić), która była tam źle traktowana. Jednak Necdet szantażował Kenana, kobieta więc wróciła. W końcu Arzu zaczęła znów kombibować. Do jej domu przybył Serdar podający się za kuzyna Arzu. To była część gry. W końcu ponownie próbowała zabić Elif co się nie udało znów, ale uratował ją Serdar, z którym relacje sobie zepsuła, albowiem odmówiła Serdarowi wyjazdu wraz z nim.

Ciekawostki Edytuj

  • Arzu prawie nigdy nie opiekowała się Tugce.