FANDOM

Elif-odcinek-111.-Czy-Melih-przezyje-STRESZCZENIE article

Belkis - współwięźniarka Melek.

Opis Edytuj

Belkis była człowiekiem podłym. Miałą żądzę władzy.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data ani miejsce urodzenia Belkis. W pewnym momencie swojego życia wyszła za mąż. W innym, późniejszym momencie swojego życia została osadzona w więzieniu za kradzież. W więzieniu Belkis zaczęła rządzić w celi.

Elif - sezon 1 Edytuj

Belkis nadal siedziała w więzieniu, kiedy pojawiła się tam niesłusznie oskarżona Melek. Wtedy to kobieta dręczyła Melek. Żądała od niej pieniędzy. Mówiła, że wszystko co wpadnie w jej ręce należy do niej. Belkis zniszczyła Melek zdjęcie jej córki, Elif. Raz zażądała od Melek dużo pieniędzy za możliwość użycia jej telefonu. W pewnym momencie została ukarana odebraniem 5 widzeń.

1-0

Belkis próbuje zabić Melek

Niebawem Belkis nie spodobała się zupa, jaką jej przygotowano, więc wylała ją na podłogę i kazała innej więźniarce posprzątać. Na szczęście Melek kazała jej to zmyć. W wyniku konfliktu weszła Ikbal, straźniczka. Gdy Ikbal dowiedziała się wszystkiego, Belkis musiała umyć podłogę.

Belkis czuła się upokorzona. Najbliższej nocy chciała zabić Melek szpikulcem, ale inne więźniarki jej w tym przeszkodziły. Wówczas kobieta trafiła do karceru. Nie wiadomo, jaką karę dostała później.

Dalsze losy Edytuj

Dalsze losy Belkis są nieznane. Prawdopodobnie kiedyś wyszła na wolność.