FANDOM

Images

Efruz - duchowy ojciec Meliha Özera.

Opis Edytuj

Efruz był dobrym człowiekiem. Bardzo wierzył w Boga(był Arabem i gorliwie się modlił.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data ani miejsce narodzin Efruza. Wiadomo, że przez pewien okres swojego życia pracował w policji. W pewnym momencie swojego życia zaczął być ojcem duchowym Meliha Özera. Gdy przestał pracować w policji otworzył warsztat gdzie tworzył różne rzeczy.

Elif - sezon 1 Edytuj

W 1 sezonie serialu początkowo Melih od czasu do czasu przyjeżdżał po rady do Efruza. Raz mężczyzna przybył do rezydencji Emiroglu, gdy Arzu podała mu adres chcąc zniszczyć Meliha.

Nieco później z warsztatu Efruza Veysel ukradł torbę Meliha, w której była płyta ze spowiedzią Arzu.

Elif - sezon 2 Edytuj

W 2 sezonie serialu Efruz nadal był ojcem duchowym Meliha. Poznał Melek w szpitalu, gdy przybyli zidentyfikować zwłoki czy należą do Meliha. Później Efruz i Melek odnaleźli Meliha. Efruz przekonał Meliha, że ten jest dobrym człowiekiem.

Później Efruz przyjechał wraz z Melek, Melihem i Selimem do Kenana, gdy ten poznał prawdę o Elif. Niedługo później Efruz zginął wraz z Melihem w wypadku samochodowym, gdy Melih zawoził Elif do rezydencji Emiroglu.