FANDOM

Pobrane-0

Elif Emiroglu - córka Melek i Kenana, główna bohaterka serialu

Opis Edytuj

Elif była miłym i pogodnym dzieckiem. Nigdy nie pyskowała, zawsze była miła. Nie stawiała się dorosłym i zawsze ich słuchała.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Elif Emiroglu urodziła się jako córka Melek Simsek i Kenana Emiroglu. Nazywała się Simsek, bo jej matka poślubiła Veysela Simseka, a Elif myślała, że Veysel to jej ojciec. Przez pierwsze 6 lat życia Elif żyła w biedzie. Pokochała Murata i Zeynep, swoje ,,rodzeństwo" - dzieci Veysela. Veysel zaś bił Elif, Melek i Zeynep. Elif miała przyjaciółki i swoją ulubioną lalkę, Nazli.

Elif - sezon 1 Edytuj

Gdy Elif miała 6 lat jej ojczym, Veysel chciał ją sprzedać za długi hazardowe, o czym Melek się dowiedziała i poprosiła Ayse Dogan o zabranie Elif do rezydencji Kenana. Początkowo Ayse ukrywała Elif, z czasem jednak mała przyszła podczas przyjęcia urodzinowego Tugce Emiroglu. Kenan przyjął Elif do siebie mimo, iż nie wiedział że to jego córka, a nawet pokochał Elif jak córkę. W rezydencji nad Elif znęcała się Tugce Emiroglu - córka Arzu Emiroglu i ,,Kenana"(tak naprawdę Serdara Acara). Ayse zaś się nią opiekowała.

Podczas pikniku dożynkowego rodziny Emiroglu Arzu próbowała zabić Elif zrzucając ją ze skały. Elif trafiła do szpitala. Po wybudzeniu się ze śpiączki nie odzywała się, z czasem zaczęła mówić. Elif w końcu na chwilę wróciła do matki, z czasem jednak znów do rezydencji trafiła. Ayse opiekowała się nią znów. W końu Tugce zaprzyjaźniła się z Elif i zaczęła ją traktować jak przyjaciółkę, a Elif wybaczyła jej znęcanie się.

Niebawem Elif znów wróciła do matki. Stamtąd porwał ją Veysel i chciał wyjawić Kenanowi prawdę o Elif, nie udało się to jednak, bo Kenan nie przyszedł do Hydyrtepe. Veysel więc znów chciał sprzedać Elif, ale uratowała ją Ayse płacąc za to własnym życiem. Elif była na jej pogrzebie i płakała po jej śmierci. Była jedynym świadkiem przestępstwa. Początkowo nic nie powiedziała policjantom, bo się bała, ale w końcu powiedziała ,,policjantom"(tak naprawdę ludziom Idrisa podszywającymi się pod policję). Po śmierci Ayse Elif nadal była w rezydencji, aż dopóki dopóty Melek nie wyszla z więzienia(do którrgo trafiła wtedy gdy umarła Ayse). W międzyczasie została porwana przez Vahide na zlecenie Arzu, ale uciekła.

Po tym jak Melek wyszła z więzienia Elif zamieszkała z matką, a Kenan myślał, że Elif była na obozie. Tam opiekowała się nią matka. Po pewnym czasie Elif dostała kamieniem od Erkuta, który trafił ją niechcący i dlatego trafiła do szpitala, po czym została porwana przez chorą psychicznie ciotkę Erkuta - Sukran. Sukran myślała, że Elif to jej córka i że ma na imię Leyla(ona miała kiedyś córkę Leylę, którą straciła i syna Buraka). W końcu Elif udało się wrócić do matki.

Niebawem Elif przyjechała do rezydencji Emiroglu na ślub Zeysel.Była przerażona strzelaniem do Zeynep.

Elif - sezon 2 Edytuj

Niebawem Elif znów zamieszkała w rezydencji Emiroglu, a Kenan nadal nie wiedział, że to jego córka. Elif została w końcu dwukrotnie porwana przez Necdeta Karapinara, który poznał o niej prawdę. Raz Necdet szantażował Melek, by nie powiedziała Kenanowi prawdy, za drugim razem zabrał ją na polowanie. Ze względu na Necdeta Elif musiała nazywać publicznie mamę ,,ciocią Melek". W końcu Elif poszła też po raz pierwszy do szkoły i chodziła do niej wraz z Tugce.

W końcu prawdę o Elif poznały Aliye, a później Ipek. Niebawem Elif znów zamieszkała z matką. Arzu porwała ją ze szkoły i próbowała zabić małą, ale Elif uratował Serdar Acar. W końcu Kenan poznał prawdę o Elif, a Melek zgodziła się, by Elif zamieszkała z ojcem. Kiedy Kenan poznał tę prawdę, Elif też poznała prawdę o swoim ojcu. Gdy Melih zawoził ją do rezydencji miał miejsce wypadek, w wyniku którego Elif doznała amnezji.

Odnalazl ją Shenol i zmusił ją do sprzedawania chusteczek. W międzyczasie poznała Hamita. Elif i Hamit wtedy uciekli z domu Shenola ale szybko ich znalazł. Elif i Hamit raz jeszcze uciekli na ulice spotykając Muhsina. Mężczyzna nazwał dziewczynkę Aysegul gdyż Elif nic nie pamiętała. Muhsin opiekował się dziewczynką ale jego żona, Nurten się w ogóle nią nie zajmowała i wyzywała ją. W końcu Nurten znalazła ogłoszenie o zaginięciu Elif. Nagrodą było 500,000 lir więc Nurten i jej siostra Seher się skusiły. Nurten przyprowadza Elif do rezydencji Emiroglu. Tam natykają się na Arzu.