FANDOM

21fd2ad87a475908415c3e745d399bf59aede48a

Murat Simsek - syn Veysela Simseka, brat Zeynep.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data ani miejsce narodzin Murata Simseka. We wczesnym dziecińtwie stracił matkę. Nie są znane późniejsze fakty z jego życia, aż do momentu, gdy jego ojciec poślubił Melek Ozer, kiedy to Murat zyskał macochę i zamieszkał z Melek, Zeynep i Veyselem.

Murat wszedł też w związek z Seydą i zaprzyjaźnił się z Erkutem.

Elif - sezon 1 Edytuj

Murat nadal mieszkał z rodziną w domu i pomagał ojcu w jego podłych intrygach, choć nie był aż tak podły jak on. Czasami starał się powstrzymywać Veysela od bicia Melek i Zeynep. Murat był jednak zdolny wtedy do kradzieży. Okradł z pieniędzy Ayse Dogan. Kochał bardzo Seydę i nie wiedział, że ona go wykorzystuje. Dał kobiecie pieniąde ,,na salon fryzjerski", które ojciec dał mu na czynsz, w wyniku czego rodzina Simsek została wyrzucona z domu. Wściekły ojciec dotkliwie pobił Murata. W międzyczasie Murat zaczął pomagać ojcu w pracy w myjni. Wraz z ojcem Murat szantażował Zeynep, żeby ta wyszła za Erkuta i nienawidził Selima, gdy ten przerwał ślub Zeynep i Erkuta. Był wściekły również na Zeynep, że uciekła ze ślubu.

Niebawem Murat chciał wyjechać z Seydą do Izmiru, ale kobieta szanażowana przez Erkuta rozpoczęła pracę w rezydencji Emiroglu i zostawiła Muratowi list, że odchodzi. Murat szukał Seydy w Izmirze, a gdy nie znalazł zgłosił jej zaginięcie na policję. Tam dowiedział się, że Seyda jest naciągaczką. Mimo to nadal jej szukał i w końcu znalazł, gdy miał dowiedzieć się, kim jest tajemnicza opiekunka z rezydencji Emiroglu. Murat chwilowo z nią zerwał. Wściekły na Erkuta Murat celował w niego bronią i znienawidził też go.

W końcu Murat zorientował się, że Seyda go zdradziła i wycelował w nią nożem. Znienawidził Seydy i ostatecznie z nią zerwał. Pogodził się też z Selimem i zaakceptował go jako miłość Zeynep.

Elif - sezon 2 Edytuj

Murat był świadkiem, jak na ślubie Zeysel strzelano do jego siostry. Był zrozpaczony. Później pomagał ojcu w odzyskaniu Tulay z rąk ludzi z agencji, w której Tulay pracowała jako prostytutka. Uciekając przed ludźmi z agencji spotkał Feride, która mu pomogła. Murat zakochał się w niej. Początkowo Feride chłodno go traktowała, z czasem jednak polubiła Murata, lecz ten nie wyznał jej, że ją kocha. Murat znalazł dla Feride pracę w restauracji Melek i pomagał jej. Raz Feride uratowała mu życie, gdy Murat został porwany przez ludzi z agencji Tulay przynosząc pieniądze, które ukradła ciotce. W międzyczasie Murat zapisał się do liceum.

Gdy Necdet Karapinar odkrył, że Veysel ukradł pieniądze Murat został porwany i groziła mu śmierć, jeśli Veysel nie zwróci pieniędzy. Na szczęście udało się.