FANDOM

F130ff8d878fd42ba7c50481317e.200

Nadir - chłopak Seydy Coskun.

Opis Edytuj

Nadir był człowiekiem tchórzliwym. Zależało mu głównie na pieniądzach.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nie jest znana data ani miejsce urodzenia Nadira. W pewnym momencie swojego życia poznał Seydę Coskun, w której się zakochał i z którą wszedł w związek.

Elif - sezon 1 Edytuj

W pewnym momencie swojego życia Nadir wraz z Seydą i Erkutem Sahinem chcieli obskubać Veysela Simseka z pieniędzy. Raz Nadir uderzył Murata za spotkania z Seydą. Gdy zauważył, że Seyda jest zakochana w Muracie, początkowo nic nie robił, z czasem uderzył dziewczynę. W pewnym momencie Nadir dostał od Erkuta, na wskutek hazardu piękny naszyjnik, który niegdyś należał do Arzu Emiroglu.

Później Nadir odszedł i szukał Seydy, którą nadal kochał. Żałował, że ją uderzył. W końcu Nadir odnalazł Seydę i śledził ją, co doprowadziło go do rezydencji Emiroglu. Podarował Seydzie naszyjnik nie wiedząc, że w tym domu jest jego prawowita właścicielka. W końcu Seyda przekonała się do Nadira, który później poparł Seydę, gdy ta szantażowała Arzu płytą z jej spowiedzią.

Gdy Murat zobaczył razem Seydę i Nadira wyciągnął nóż. Nadir stchórzył i uciekł zabierając ze sobą naszyjnik Arzu.

Dalsze losy Edytuj

Dalsze losy Nadira pozostają nieznane.