FANDOM

NecdetElif

Necdet Karapinar - ojciec Arzu, mąż Leyli i Goncy, dziadek Tugce

Opis Edytuj

Necdet był podłym i sprytnym mężczyzną. To bogaty kryminalista który jest zdolny posunąć się do wszystkiego. Był jednak fajnym dziadkiem. By zasłonić swoje zbrodnie przed policją robił dobre uczynki, w wyniku czego miał opinię dobroczyńcy.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data ani miejsce narodzin Necdeta Karapinara. Nie są znane też fakty z jego dzieciństwa. Wiadomo, że w pewnym momencie swojego życia poślubił Leylę, z którą miał córkę, Arzu. Necdet miał też stajennego, Serdara Acara, którego w pewnym momencie za uprawianie seksu z jego córką, wrobił o przestępstwo i wtrącił do więzienia na 6 lat.

Necdet miał spór o ziemie z Aliye Emiroglu oraz Mehmet oraz Zarife Özer, rodzicami Melek oraz Meliha. Początkowo wydawało się że to Aliye nasłała Rasima na rodzinę Özerów. Ale z czasem okazało się że to Necdet nasłał Rasima. Od czasu gdy Arzu była pełnoletnia, nie utrzymywali ze sobą kontaktu. Arzu wtedy wyszła za Kenana Emiroglu, syna Aliye i Kudreta Emiroglu.

Elif - sezon 2 Edytuj

Gdy odbył się ślub Selima i Zeynep, Arzu przypadkowo strzeliła do Zeynep. Na początku Arzu była niewinna ale Aliye na nią doniosła i Arzu trafiła do więzienia. Z czasem jednak odnowiła kontakty z Necdetem i on ją uwolnił, podrzucając za nią niewinnego człowieka. Jak Arzu wróciła do rezydencji, Kenan i Aliye jej nie chcieli ale Necdet zaczął szantażować Kenana i w końcu się zgodził żeby wróciła. Necdet w międzyczasie zakochał się w pokojówce rezydencji Emiroglu, Goncy. Wkrótce para wzięła ślub i Gonca opuściła rezydencje. Arzu nienawidziła Goncy i chciała się jej pozbyć ale jej się nieudało. Necdet też wielokrotnie porywał Elif ale mu się nie udało. Raz ją porwał i odesłał do domu Emiroglu, za drugim razem uratował ją Selim. Wtedy też Necdet zatrudnił Erkuta i Veysela(on nie wiedział że Gonca i Veysel się znają). Veysel był zatrudniony jako kierowca ale wkrótce gdy Necdet i Gonca byli na podróży poślubnej, Veysel okradł Necdeta. Erkut próbował go powstrzymać ale w końcu mu się nie udało i go krył. Ludzie Necdeta dopadli Veysela i przyprowadzili go do Necdeta. Necdet znęcał się nad Veyselem ale powiedział że odda pieniądze. Necdet go wyśmiał i kazał swym ludziom porwać i przyprowadzić Murata. Groził że jak Veysel nie przyprowadzi pieniędzy, to może się pożegnać z synem i sam też za to umrze. Wtedy też Kenan dowiaduje się że Elif jest jego córką. Gdy Arzu nie udaje się próba porwania Elif, Necdet wraz z Arzu podcinają hamulce w aucie Meliha. Melih wraz z Elif i Ojcem Efruzem jadą do rezydencji. Jednak ich auto wpada do morza i powoduje śmierć Meliha oraz Efruza.