FANDOM

Pobrane

Selim Emiroglu - młodszy syn Aliye Emiroglu, mąż Zeynep, wujek Elif.

Opis Edytuj

Selim miał dobre serce. Potrafił kogoś pokochać. Lubił dzieci.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data urodzenia Selima Emiroglu. Wiadomo, że miałoto miejsce najprawdopodobniej w Stambule. Dorastał wraz z rodziną. Gdy był młody ojciec był dla niego ,,bohaterem". W młodości Selim miał dziewczynę, Didem, w której się prawdopodobnie zakochał. Wszyscy byli pewni, że Selim i Didem wezmą ślub, ale Didem poleciała studiować do Ameryki. Tak doszło do rozstania Selima i Didem.

Elif - sezon 1 Edytuj

W 1 sezonie serialu Selim był na studiach. Mieszkał w bogatej rezydencji wraz ze swoją rodziną. W pewnym momencie Selim za szybko jechał i omal nie rozjechał Zeynep Simsek - swojej przyszłej żony. W tym czasie Selim miał też dużo kolegów. Mężczyzna zakochał się w Zeynep i zaczął z nią chodzić. Gdy Zeysel pojechali na wykład do pewnego profesora zepsuł im się samochód na odludziu, zrobili oni więc piknik. W końcu Zeynep przez szantaż ojca (Melek dostanie rozwód, jeśli wyjdziesz za Erkuta) Zeynep zerwała z Selimem. Selima nie cieszyła wtedy nawet niespodzianka na urodziny.

Selim dowiedział się o ślubie Zeynep i Erkuta w ten sam dzień. Wiedząc, że ślub jest wymuszony przerwał go zanim Zeynep i Erkut zostali małżeństwem i uciekł z Zeynep. Zabrał ją nawet do rezydencji, gdzie ukryć Zeynep pomogła Ayse Dogan. Później Selim miał dobre relacje z Zeynep.

W dniu śmierci Ayse Dogan, kobieta zdradziła mu wielką tajemnicę - prawdę o Elif. Po śmierci Ayse Selim z tego powodu bardzo opiekował się Elif i szukał Melek, by oddać jej Elif.

Już ją kochał. Wściekły był, że Zeynep mu nie powiedziała, że zna Melek - byłą żonę Kenana, ale para szybko się pogodziła, gdy Zeynep zabrała Selima do Melek do więzienia.

Niebawem Selim chciał się oświadczyć Zeynep, ale nie dojechał na miejsce, albowiem miał wypadek (Arzu i Erkut próbowali go zabić,bo Selim znał prawdę o Elif). Trafił do szpitala, z którego szybko wyszedł. Dzięki Arzu dostał fałszywą ekspertyzę powypadkową.

Gdy Melek wyszła na wolność, Selim oddał jej Elif, a w rezydencji wraz z Arzu powiedział, że wysłał małą na obóz. Niebawem Arzu znów próbowała zabić Selima, ale powstrzymali ją Veysel i Gonca. Selim oświadczył się Zeynep.

Niebawem Selim poszukiwał Elif, gdy porwała ją Sukran. Gdy ją znalazł dostał od Sukran kijem i trafił do szpitala. Później wrócił do poszukiwań i gdy znalazł Elif dowiedział się, że Melek i Melih są rodzeństwem. Wściekł się na Zeynep, że mu nie powiedziała. Niechcący skrzywdził Zeynep. Para pogodziła się dzięki Elif, która zamknęła Zeysel w jednej kuchni w restauracji.

Niebawem odbył się ślub Zeysel. Para została małżeństwem, złożyła podpisy. W tym momencie Arzu strzeliła do Zeynep, albowiem publicznie został puszczony film ze spowiedzią Arzu.

Elif - sezon 2 Edytuj

Selim opiekował się żoną w szpitalu, a później w domu, gdy Zeynep była na wózku inwalidzkim. Znienawidził Arzu za ten strzał, gdy się dowiedział, że to ona. Mimo to raz uratował jej życie, gdy Arzu próbowała się zabić. Gdy raz Necdet porwał Elif Selim ją odebrał ojcu Arzu. Z tego powodu Erkut pracujący dla Necdeta go postrzelił. Selim przeżył i nie wylądował na wózku inwalidzkim, jak wcześniej Zeynep. Był uradowany, gdy Zeynep zaczęła chodzić.