FANDOM

Hakan-bozyigit-5-800x850 t

Serdar Acar - rodzony ojciec Tugce, były stajenny Necdeta Karapinara.

Opis Edytuj

Serdar był stajennym Necdeta Karapinara. Był zakochany w jego córce, Arzu. Potrafił kogoś szczerze pokochać.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data ani miejsce urodzenia Serdara Acara. W pewnym momencie swojego życia zatrudnił się u Necdeta Karapinara, gdzie został jego stajennym. W tym czasie Serdar zakochał się w córce Necdeta, Arzu. Pewnej nocy, gdy Arzu się upiła Serdar wykorzystał ten fakt i uprawiał z nią seks. Tak została poczęta jego córka, Tugce Emiroglu, którą wychował Kenan Emiroglu(Kenan myślał, że Tugce to jego córka). Gdy Necdet dowiedział się o tej nocy, wrobił Serdara o nieznane przestępstwo, w wyniku czego Serdar został skazany na 6 lat więzienia.

Elif - sezon 2 Edytuj

Po wyjściu z więzienia Serdar wrócił, by zabiegać o kontakty z Tugce. Ciągle kłócił się o to z Arzu. By być bliżej niej pomagał Arzu w jej grze. w wyniku czego chwilowo zamieszkał w rezydencji Emiroglu, ale został wyrzucony przez Kenana, albowiem Serdar śledził Kenana i zrobił mu zdjęcie. Później został schwytany przez Necdeta, który próbował go zabić przez Arzu, ale ta o dziwo nie była w stanie zabić Serdara. Później Serdar popadł w konflikt z Arzu. To dzięki niemu w ręce Kenana wpadł list pożegnalny Ipek Emiroglu(która wyjechała na studia do USA), z którego Kenan dowiedział się, że Elif to jego córka. Liczył, że to pomoże mu odzyskać córkę.