FANDOM

Elif tugce

Tugce1 Emiroglu - córka Arzu Emiroglu i Serdara Acara.

Opis Edytuj

Tugce była pyskatą dziewczynką. Często stawiała się dorosłym. Lubiła Elif i zawsze chciała na siebie zwrócić uwagę.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Tugce Emiroglu urodziła się jako córka Arzu Emiroglu i Serdara Acara. Jej matka ją jednak okłamywała, że jej ojcem jest Kenan Emiroglu(Kenan też myślał, że Tugce jest jego córką). Przez pierwsze lata życia mieszkała więc w rezydencji Emiroglu jako ,,córka Kenana". Matka ją rozpieszczała. Tugce miała prawie wszystko co chciała. Była niegrzeczna, pyskata i stawiała się dorosłym. Potrafiła nieźle napsocić i nabałaganić.

Elif - sezon 1 Edytuj

Gdy Tugce miała urodziny wyprawiono z tej okazji przyjęcie, na której pojawiła się Elif - córka Melek Simsek i Kenana. Tugce nie spodobała się jej obecność i od początku znęcała się nad Elif. M.in.: obcięła włosy lalce Elif, Nazli lub zamknęła ją w ciemnym pomieszczeniu. Cieszyła się, gdy Elif odjechała z rezydencji. Gdy Elif wróciła do rezydencji Tugce znów się nad nią znęcała. W końcu jednak Tugce zaprzyjaźniła się z Elif i tak zaczął się okres przyjaźni Elif i Tugce. Za tę przyjaźń wielokotnie opieprzała Tugce jej matka, Arzu.

Tugce i Elif często bawiły się razem i spały w jednym pokoju. Raz nawet dziewczynki uciekały z domu. Raz miała miejsce próba porwania Elif i Tugce, gdy Selim zabrał dziewczynki na plac zabaw. Tugce tęskiła za Elif, gdy ta pojechała na rzekomy obóz(tak naprawdę pojechała do swojej matki). W tym czasie była pod opieką opiekunku o imieniu ,,Sinem"(tak naprawdę Sinem miała na imię Seyda)/Tugce początkowo nie polubiła Seydy/Sinem, z czasem jednak ją polubiła i smutno jej było, gdy Arzu ją wyrzuciła z pracy. Raz Tugce chciała uciec do Elif. Tugce cieszyła się, gdy wujek Selim się ożenił z Zeynep i cieszyła się, że zobaczyła Elif na ślubie.

Elif - sezon 2 Edytuj

Po ślubie Zeysel Tugce była przerażona strzałem jaki padł z pistoletu. Po raz pierwszy zobaczyła też swojego prawdziwego ojca - Serdara. Później Tugce płakała, gdy dowiedziała się o rzekomej śmierci Kenana. Polubiła Serdara, gdy ten zabrał ją na grób Kenana. Nazywała go po porostu Serdarem. Niebawem Tugce była radosna, gdy Kenan wrócił do domu. Później Tugce bardzo polubiła swojego dziadka - Necdeta Karapinara i polubiła do niego jeździć, mimo iż rodzina nie chciała tego. Tugce tęskniła bardzo za matką, gdy Arzu trafiła do więzienia. Stała się bardziej pyskata i gniewała się, bo zorientowała się, jak ją okłamano. Tugce płakała, gdy dowiedziała się o rozwodzie rodziców.

Z czasem Tugce po raz pierwszy poszła do szkoły. Mimo, iż wcześniej tego chciała, to jej się nie spodobało. W tym czasie Tugce nadal lubiła Elif i się z nią blisko przyjaźniła.

Ciekawostki Edytuj

  • Tugce była pyskata m.in.: dlatego że jej matka, Arzu Emiroglu prawie nie poświęcała jej czasu.
  • jej matka wielokrotnie opieprzała Tugce za to, że ta lubi Elif.