FANDOM

Pobrane (1)

Zeynep Simsek - córka Veysela Simseka, żona Selima Emiroglu.

Opis Edytuj

Zeynep była dobrym człowiekiem i miała dobre serce. Bardzo kochała macochę, Melek oraz jej córkę Elif. pomagała Melek w kawiarni.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Zeynep Simsek urodziła się jako córka Veysela Simseka i nieznanej z imienia kobiety. Nie są znane fakty z jej wczesnego życia, oprócz tego, że straciła matkę. W pewnym momencie swojego życia, gdy jej ojciec poślubił Melek, a jej ojciec bił Melek, Zeynep stawała po jej stronie. Bardzo polubiła swoją macochę. Dzięki Melek Zeynep mogła studiować w tajemnicy przed ojcem i bratem. Zeynep też starała się pomóc macosze. Kobieta nazywała Elif swoją siostrą.

Elif - sezon 1 Edytuj

Niebawem Zeynep poznała Selima Emiroglu, który jej omal nie rozjechał. Początkowo kobieta była źle nastawiona do Selima, z czasem go jednak pokochała, gdy ten jej pomagał. Niestety musiała zrezygnować z niego gdyż jej ojciec ją szantażował - da Melek rozwód pod warunkiem, że Zeynep wyjdzie za Erkuta. Z bólem Zeynep się zgodziła. Jej ślub z Erkutem przerwał Selim i Zeynep uciekła(do rozwodu Melek i Veysela też nie doszło).

Gdy Melek trafiła do więzienia Zeynep nie uwierzyła w jej winę. Często odwiedzała macochę w więzieniu. W tym czasie rosła też jej miłość z Selimem. Niebawem mężczyzna jej się oświadczył, a Zeynep przyjęła oświadczyny. Zeynep ucieszyła się, gdy Melek wyszła na wolność.

Niebawem Zeynep została zaproszona przez Selima do jego domu na kolację, jednak upokorzyła ją tam Arzu i Zeynep odeszła i chwilowo zerwała z Selimem. Później, gdy Elif została porwana przez Sukran Zeynep wraz z Selimem pomagali w poszukiwaniach małej. Zeynep i Selim chwilowo się pokłócili, gdy Selim dowiedział się, że Melek i Melih są rodzeństwem. Parę Zeysel pogodziła Elif.

Niebawem odbył się ślub Zeynep i Selima. W jego czasie po zawarciu małżeństwa została włączona płyta ze spowiedzią Arzu, w wyniku czego Arzu strzeliła do Zeynep.

Elif - sezon 2 Edytuj

Zeynep w ciężkim stanie trafiła do szpitala. Udało się ją uratować. Niestety przez jakiś czas kobieta jeździła na wózku inwalidzkim. Z czasem, gdy postrzelono Selima kobiecie udało się wstać z wózka i zacząć chodzić. W międzyczasie Zeynep i Selim bardzo się kochali.

Niebawem Zeynep myślała, że Elif zginęła i bardzo płakała. Później kobieta zaszła w ciążę z Selimem.